воскресенье, 14 апреля 2019 г.

მეოთხე დღის რეფლექსია 14 აპრილი


მეორე მოდულის რეფლექსია
მო.დღე დაიწყო პოზიტიურად.დღეს გვქონდა შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განხილვა(პროექტებს შეფასება)მოსწავლეების საჭიროების დადგენა, დამოუკიდებელი მოსწავლეების ჩამოყალიბება, პროგრესის მონიტორინგი, გაგების შემოწმება, გაგების დემონსტრირება.ასევე  power point-ში შევქმენით ჩვენი პროექტის სალაიდი.
მეორე მოდულის მეორე ნაწილი  დამეხმარა, გამეანალიზებინა განმავითარებელი შეფასების ფორმების გამოყენება რამდენიმე თვალსაზრისით...
  • შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:
  • ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში
  • აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს
  • რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს
  • იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:
  • მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად
  • თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად
  • პროგრესის მონიტორინგისთვის
  • გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების წასახალისებლად
  • ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის



Комментариев нет:

Отправить комментарий